Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

johanna66
johanna66 - 29-02-2016 11:16:00
Winkels & Webshops

Via bol.com telefoon gekocht, blijkt demo toestel te zijn

Wat vervelend voor u.  koop regelmatig bij bol, er gaat wel eens iets verkeerd, maar dat wordt altijd (na enig aandringen) goed opgelost. bol heeft wel de nare neiging om mails niet te beantwoorden waardoor je genoodzaakt bent de telefoon te gebruiken. jaren geleden was hun service beter.
iets dergelijks heb ik gehad met groupon. verkeerd geleverd artikel werd vergoed echter niet de kosten die door de foutieve levering waren ontstaan.
was toch 18,95 euro. uiteraard koop ik nooit meer bij groupon. ik vind als een bedrijf een fout maakt dan moeten ze de consequentie daarvan nemen m.a.w. ook de kosten vergoeden die uit de foutieve levering zijn ontstaan.