Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jank - 18-03-2016 14:36:03
Winkels & Webshops

Had de mediamarkt contant moeten terugbetalen i.p.v. cadeaubonnen?

@reflecs
ik kan mijn reactie waar je naar verwijst niet zo snel terugvinden.
op mijn mail is alleen geschreven:kassa probleembakje liggen papieren en uitleg!
met daarbij de naam van de medewerkster.

mondeling is gesteld, dat ik de kadobonnen moest activeren en zij deze dan zouden leegtrekken. dat heb ik uitgelegd als dat in mijn €349 zou ontvangen. als ik ergens geschreven heb wat iets anders veronderstelt dan is dat mijn onzorgvuldige weergave van het geheel.

een mail is gestuurd naar de winkel op advies van de klantenservice.
een eerdere mail aan de webshop gestuurd, en een 2e mail aan de webshop dat laatste op advies van de winkel, zijn nimmer beantwoord.
we wachten af.

jammer dat weethet suggereert dat ik het onderste uit de kan wil. dat was zo geweest als ik achteraf had lopen zeuren over korting, zonder dat de mm die mogelijkheid had geboden. maar mm heeft zelf aangeboden om alsnog korting te berekenen als het artikel binnen 14 dagen voor aanvang van de actie was gekocht. en je een bon of factuur kon tonen. nu, daar voldeed ik aan. en zo lezende denk je eenvoudig het verschil terugbetaald te krijgen. daarom was ik met de rekentool van mm ook uitgegaan van € 349.
als het verschil in mm kadobonnen was uitbetaald had ik daar ook prima mee kunnen leven, het was een minder groot bedrag geweest dan de € 125 die ik nu als bonnen heb.