Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brunalucas - 01-04-2016 13:59:19
Winkels & Webshops

Vip lid

Hai suzanne, jammergenoeg heb ik hetzelfde meegemaakt. er is zonder dat ik het door had 300 euro afgeschreven van mijn rekening.
ze schermen zich achter dat het allemaal in het nederlands wordt uitgelegd op de site en dat het duidelijk is. maar het is raar dat er meerdere mensen zijn die er intrappen. zie fabletics nederland, op hun site staan meerdere klachten.

als je het geld terug wilt dan doen ze een voorstel. bij mij was dit € 200 terugstorten en dan vip blijven, en je mag dan € 100 nog besteden, maar je moet dan wel iedere maand een vinkje zetten bij het niet willen bestellen.
als je dan vraagt ( op zijn engels, terwijl het een nederlands is geweest die ik aan te telefoon heb, maar wegens policy mag men alleen in het engels spreken) of het anders kan doen ze niets! het opzeggen kan dus wel, maar je geld is gewoon in hun beheer en je mag dan kleding kopen..... ik was zo boos dat ik heb gemeld dat ze er van mijn geld op vakantie mag gaan. dat het bedrijf niet klantvriendelijk is en dat ik nooit meer bij fabletics iets aanschaf.