Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 27-04-2016 15:23:21
Geldzaken & Recht

Wat te doen als een offerte een verkoop overeenkomst blijkt te zijn

Misschien is het een of zelfs dàt gaatje wat u zoekt:  u heeft een offerte ondertekend en dat zou na zoveel tijd ineens een opdracht geweest zijn, maar u heeft al die tijd géén aanbetaling hoeven doen. wanneer dat bij brugman wèl standaard is kunt u met deze afwijkende procedure alsvast de eerste gaten in de brugmankaas schieten......

vraag de algemene voorwaarden op, waarin iets over de aanbetaling moet staan.......! en kijk ook na of het toesturen van een orderbevestiging standaard is, hetgeen natuurlijk nooit maandenlang kan duren.

plus: op klachtenkompas.nl lees ik, dat klachten naar de adressaat 'directie' worden gestuurd. tip: plaats uw klacht eronder (een medewerker van de consumentenbond leest mee). nog een mogelijk gaatje in deze brugmankaas.....

http://www.klachtenkompas.nl/brugman-keukens-en-badkamers/mensen-dwingen-een-keuken-bij-brugman-te-kopen" target="_blank">voorbeeld