Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
scheidingsloket - 29-04-2016 19:49:33
Geldzaken & Recht

Scheidingsloket

Geachte lvdl,

ik kan uit uit bericht geen namen herleiden en hier dus geen dossiers op laten nazoeken, ik kan hier - ook vanwege privacy-wetgeving - alleen in zijn algemeenheid op antwoorden. de gang van zaken die u voorstelt is echter absoluut niet conform onze dienstverlening en overeenkomst. 

indien u zich online heeft aangemeldt via onze website (scheidingsloket.nl), gaat u akkoord met de algemene voorwaarden, deze moet u dan ook doorlezen/aanvinken voordat u de aanmelding kunt versturen. hierin staat duidelijk een annuleringstermijn opgenomen van 14 dagen, waarbinnen u eventueel betaalde gelden terugkrijgt, deze garantievorm staat ook online op onze website expliciet opgenomen. 

na aanmelding ontvang iedere cliënt het uitgebreide vragenformulier en nadat deze door ons ingevuld is ontvangen, stellen onze juristen het convenant en eventueel ouderschapsplan op. indien gewenst wordt ook een alimentatieberekening gemaakt voor kinder- en of partneralimentatie. hierna kunnen de juridische stukken worden getekend en ingediend bij de rechtbank.

betaling vindt altijd gedurende het scheidingstraject plaats en niet achteraf (maar ook niet vooraf). 

het scheidingsloket heeft de afgelopen jaren meer dan duizend scheidingen naar tevredenheid uitgevoerd, waarbij enkele tientallen cliënten het scheidingstraject om verschillende redenen hebben geannuleerd (scheiding gaat niet door, er is geen intentie er samen uit te komen, persoonlijke overwegingen). al deze cliënten hebben hun geld terug gehad, voor zover er al betaald was.

ik ben dan ook niet bekend met een cliënt die tijdig zou hebben geannuleerd, zijn geld niet terug zou hebben ontvangen en hierover zou hebben gemaild en zelfs aangetekende brieven zou hebben gestuurd, waarop geen reactie zou zijn gegeven.

ik verzoek u dan ook vriendelijk om met ons kantoor in tilburg contact op te nemen, dat kan via telefoon, mail of schriftelijk, zodat deze kwestie kan worden uitgezocht en worden opgelost.

met vriendelijke groet,

directie scheidingsloket bv