Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
toscantoni - 03-05-2016 11:14:58
Winkels & Webshops

Klacht bank

Geachte lenie,

ook ik ben 3 jaar geleden in een zeer onaangenaam conflict met rofra son en breugel verzeild geraakt, over een bank die nooit is geleverd. ik ben prima geholpen door de deurwaarder in eindhoven die rofra onder druk heeft gezet.
als u de bank al in huis heeft staan (en dus heeft geaccepteerd) met mankementen, raad ik u aan contact te zoeken met consuwijzer - 088-0707070, voor advies over de door u te nemen stappen.
u zult uw klachten over de bank in een brief naar rofra (hoofdkantoor) moeten aangeven, waarbij u hen tot een oplossing van de problemen maant binnen een redelijke termijn van b.v. 2 weken.
ook kunt u het juridisch loket in uw woonplaats raadplegen. zij bieden gratis advies en weten veel over consumentenrecht.
het tel.nr. van het jur.loket in eindhoven is: 0900-8020.
heel veel succes met deze zaak. rofra staat erg slecht bekend bij klanten (googlet u rofra maar eens!), u moet even volhouden!