Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sm
smppeeters - 09-05-2016 13:05:40
Huishouden & Energie

Kosten transparant ervaringen

Uw verhaal komt zeer overeen met mijn verhaal, ook 2 mannen met een mooi verhaal dat je als particulier met een kvk bij essent een lager tarief krijgt vanwege dat je dan collectief mee doet. zat als particulier al jaren bij essent en nooit geen problemen ook een vast bedrag en nooit terug hoeven betalen. nu krijg ik na 3 maanden al een jaarafrekening voor het gas en dien bijna 300,00 euro te voldoen, en daarbij het maandbedrag ook verhoogd wordt met bijna 10,00 euro. allereest de tussenpersoon gebeld die mij het contract heeft aangesmeerd (zo voelt dit nu), maar deze is volgens zijn woorden bedankt en niet meer werkzaam, heeft honderden klanten aangeworven en is niet meer nodig, wel heeft hij mij netjes te woord gestaan en excuses aangeboden. kt zelf gebeld en zij doen niks voor je het enige om er vanaf te komen zouden ze mij een berekening maken van de gemiste kosten die kt mis gaat lopen als ik nu ontbind. deze kosten heb ik nog niet ontvangen en de rekening moet ik ook betalen, daarvoor moest ik essent bellen en zij zeggen dat de leverancier in mijn geval enexis (ook al zo vreemd terwijl ik bij essent zit) hun afrekening per 1 mei hanteren, dus hierna krijg ik het volgend jaar pas?? in tegenstelling tot kt die zeiden mij dat het altijd zo was en dat er voor bedrijven een afrekening iedere 3 maanden komt! (noem het dan een kwartaalafrekening ipv jaar).
het hele verhaal klopt van geen kanten en ik zal er alles aan doen om van kt af te komen!!!!