Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erky - 25-05-2016 10:03:23
Geldzaken & Recht

Geen huursubsidie door fout van de vorige bewoners

Geachte jdh,

allereerst mijn oprechte medeleven dat u door het puikje van onze overheid wordt benaderd met de meest vreselijke aantijgingen. helaas overkomt dat meer mensen en die moeten zich vaak straatarm vechten (tegen de bierkaai). veel automatiseringszaken zijn bij de belastingdienst verouderd en het management is al enkele jaren aan het reorganiseren. dat motiveert de gewone medewerker daar ook niet. wat mij betreft moest het hoge kader van de belastingdienst maar eens op het matje komen bij de staatssecretaris.

nu even over de huurtoeslag. waarom bellen? schrijf een brief! stel ze aansprakelijk voor hun fouten en de door u geleden schade (€€€) en zet er vooral onder dat ze dit voor eens en altijd recht moeten trekken binnen 6 weken. en schrijf dat ze bij elke nieuwe vergissing € 200 per keer aan u verschuldigd zijn. reken rente en als ze niet terugbetalen, stuur een rekening met € 40 extra aan administratiekosten, dat mogen bedrijven ook. het idee om de ombudsman te benaderen is natuurlijk al gegeven en goed. al bezwaar gemaakt? http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/docs/bezwaar_particulier_dv1601z3fol.pdf." target="_blank">kijk hier.
het is verstandig om ook even rond te neuzen tussen de volgende https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven" target="_blank">voorbeeldbrieven.
helaas is de belastingdienst knetterhard tegen mensen, u mag dus best kroerthard tegen de belastingdienst zijn.

succes,
erky