Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronaldlubach - 26-05-2016 19:59:47
Elektronica & TV

Fiber zegt hardware niet te hebben ontvangen

Zelfs een verzendbewijs zegt schijnbaar helemaal niets. wij hebben het zelfde probleem. fiber zegt dat ze niet alles hebben terug gekregen.
ze zeggen dus niet dat ze niets terug hebben gekregen, maar niet alles.
dus wij hebben een verzendbewijs, wij hebben zelfs een bewijs dat het is aangenomen door iemand van fiber.
maar wij kunnen dus niet aantonen dat alles in de doos zat.

uiteraard hebben wij geen belang bij apparatuur van fiber waar wij toch niets mee kunnen. wij hebben een andere leverancier en die heeft ook andere aparatuur geleverd. (we zijn trouwens niet voor niets weg bij fiber) maar dat doet volgens de advocaat niet ter zake. zelfs het feit dat wij getuigen hebben die gezien hebben wat er in de doos is gedaan en gezien hebben dat die doos is dichtgeplakt, zijn niet voldoende bewijs..., volgens de advocaat.
tenslotte kun je daarna de doos wel openen en er weer wat uit halen.

maar volgens die theorie kun je zelfs niet alles fotograferen of zelfs op film zetten. tenslotte kun je een inpak foto maken, maar dat zegt niets van wat er daarna is gebeurd. en zelfs als je het inpakken, dichtplakken, etiket er op, wegbrengen en afleveren op film zet zonder een pauze, kun je nog de film achteraf manipuleren.

en dus..., heeft mijn moeder (want daar gaat het om) vanwege de dreiging met een civiele procedure en de mogelijkheid dat er beslag op haar auto gelegd gaat worden, maar besloten dat ze in termijnen van € 10 per maand moet gaan betalen. naar mijn mening maakt de incasso dienst die fiber hiervoor in de hand heeft genomen, gebruik van onrechtmatige pressie middelen, maar wat moet je dan? 

m.a.w. fiber, onderdeel van kpn volgens de advocaat, heeft alle macht en als klant ben je gewoon loslopend wild waar op geschoten moet worden. hun medewerkers maken geen fouten, stelen niet, er valt niets kapot waarna gezegd wordt dat het er niet in zat en mogen 3 maanden nadat je de spullen hebt geretourneerd een aanmaning sturen dat ze niet alles retour hebben ontvangen.