Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 27-05-2016 09:36:29
Geldzaken & Recht

Vodafone

Beste chesed00,

als ik het goed begrijp ondervindt u problemen met de wifi verbinding bij u thuis, en heeft u daarnaast ook problemen met de interactieve tv box. als de troubleshoot op onze website niet geholpen heeft, dan is het aan te raden om nogmaals contact op te nemen met vodafone thuis via 0800-0092. indien noodzakelijk kan er een onderzoek gestart worden, zodat onze specialisten nakijken wat er precies misgaat.

we bieden tegenwoordig ook wifi-service aan. het is mogelijk dat er een monteur langskomt die thuis het wifi signaal komt testen (ook boven). als blijkt dat het wifi‑bereik nog niet voldoende is, dan installeren we ter plekke een wifi‑versterker. kijk maar eens op de volgende pagina: https://www.vodafone.nl/shop/vodafone-thuis/wifi-service/. ook hiervoor kunt u terecht via 0800-0092. 
 
met vriendelijke groet, robbie
vodafone 24/7 web crew