Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 12-06-2016 00:13:52
Winkels & Webshops

Nieuwe fiets defect afgeleverd, moet ik de bozrgkosten betalen na reparatie?

Gezien uw verhaal hebben wij hier te maken met een onbetrouwbaar 'bedrijfje' dat er eigen regels op na houdt.
wat een achterlijke opmerking van die vent, om te stellen dat u zo ver weg woont.... ik kan mij toch niet geheel aan de indruk onttrekken, dat  https://www.aanbiedingsfiets.nl/algemene-voorwaarden/" target="_blank">www.aanbiedingsfiets.nl  een webwinkel is.....

de wet is hierin duidelijk, zoals het juridisch loket ook aangeeft. hij zal die kosten op zich moeten nemen.

hoewel hij wel het volgende schrijft: "deze algemene voorwaarden zijn tot stand gekomen na overleg tussen thuiswinkel.org en de consumentenbond, onder toeziend oog van de sociaal economische raad (ser)." is hij niet aangesloten bij een branchevereniging.
het lijkt mij dat hij voornoemde goede namen alleen maar gebruikt om de indruk te wekken, dat het een bonafide bedrijf is.
als men dan bijv. op de website van thuiswinkel.org gaat zoeken, kan men zien dat hij daar dus niet bij is aangesloten.
dit zijn bekende truukjes van bepaalde 'bedrijfjes'.

u zult, om uw recht te halen, naar de kantonrechter moeten stappen. dat laatste is een bepaalde ontmoedigingstactiek van dergelijke 'bedrijfjes'.
om die reden sluiten zij zich ook niet aan bij een branchevereniging.

u zou nog contact op kunnen nemen met https://www.consuwijzer.nl/contact" target="_blank">consuwijzer.