Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ac
acakd oppermans - 16-06-2016 12:18:02
Geldzaken & Recht

Koninklijke kroonkaarten

Vandaag ook gebeld met nummer onbekend. dat ik in het verleden had meegedaan met een enquete over besparen in tilburg. ik zou binnen 48 uur een mail krijgen met de digitale kroonkaart. hiermee kon ik op al mijn aankopen 25% korting krijgen door digitaal of per post mijn kassabonnen op te sturen. de gegevens die ze vroegen waren naam enailadres adres postcode en geboortedatum. vroegen geen banknummer omdat ik na een vrijblijvende periode van 14 dagen kosteloos kon annuleren. en wanneer ik de account wilde behouden hoefde ik alleen eenmalig €99 over te maken voor levenslange geldigheid van de kaart. binnen 48 uur zou ik een bevestigingsmail krijgen met daarin de kaart en inloggegevens. het gesprek werd opgenomen. ook door mij..heb ik gezegd.. geen websiteadres te vinden of informatie op internet..