Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
MarcenIngeborg - 23-06-2016 10:50:16
Geldzaken & Recht

Koninklijke kroonkaarten

Crowncard is dat, wij zijn er ook ingetrapt, nou ja, de welkomstmail hebben wij niet ontvangen, alleen de 1e factuur. en inderdaad zij proberen op allerlij manieren te bewijzen dat ze die wel hebben gestuurd. alles via mail, waar je makkelijk alles in kunt namaken.
op 30 mei alsnog de zogenaamde doorgestuurde mail ontvangen, 4 x aangegeven dat wij de eerste niet ontvangen hebben.
de digitale kaart moest je binnen 14 dagen dan opzeggen. dus wij zijn volgens hun te laat. kost 99 euro. inmiddels brief incassoburo ontvangen, gebeld naar hun en alles uitgelecht, tevens is er op klachtencompas ook veel klachten te zien.  nog niets vernomen van het incassoburo. maar wij betalen niets. jammer dat zulke mensen bestaan. ik zou zeggen niets meer telefonisch aannemen en nergens op reageren.