Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 01-07-2016 09:53:33
Garantie & Verzekeringen

Garantie wasmachine

Hallo toosvandorp , 

is de garantieperiode voorbij?


is uw product kapot en is de extra garantie of fabrieksgarantie voorbij? dan hebt u nog steeds rechten. u kunt dan dus nog steeds met het product teruggaan naar de winkel. let op: het moet dan wel gaan om een product dat ondeugdelijk is! u moet de verkoper uitleggen dat u het product normaal hebt gebruikt en dat het toch zomaar stuk is gegaan. u hebt dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product. als de winkel dat niet kan of niet wil, hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt.

verdere informatie vind u hier klik op de rode regels 



https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/rechten-in-de-garantieperiode" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/rechten-in-de-garantieperiode 

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/wettelijke-garantieperiode-in-europa