Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

reflecs
reflecs - 02-07-2016 13:30:22
Geldzaken & Recht

Ben ik verplicht om slim fruit te betalen

Op de pagina http://www.slimfruit.nl/" target="_blank">http://www.slimfruit.nl/ staat bij het bestellen dit:
ik ga akkoord dat na ontvangst van het pakket (€ 7,50 verzendkosten) de periode van 14 dagen ingaan om slimfruit uit te proberen. bent u niet tevreden? stuur het eerste pakket binnen 14 dagen terug. bent u tevreden dan gaat u na deze proefperiode automatisch akkoord met de koop en stemt u ook in met de maandelijkse vervolgzendingen. de kosten hiervan zijn € 68 per maand, te voldoen via automatisch incasso. u ontvangt elke maand een nieuw pakket. u kunt deze dienst op elk moment direct stoppen. lees hier de volledige http://slimfruit.nl/actie_voorwaarden.php" target="_blank">actievoorwaarden.

https://www.consuwijzer.nl/sites/consuwijzer.nl/files/downloads/terechtchecker.pdf" target="_blank">hier https://www.consuwijzer.nl/sites/consuwijzer.nl/files/downloads/terechtchecker.pdf staat:

als de informatie wel duidelijk bij het aanbod stond dan geldt: koop = koop.


u hebt een overeenkomst gesloten en moet daarvoor betalen.


tenzij de ondernemer zich niet aan de andere informatieregels heeft gehouden.


of misschien hebt u nog recht op bedenktijd.
is dat niet zo?


dan is het terecht dat u moet betalen.