Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hansje klein
hansje klein - 17-07-2016 12:11:58
Garantie & Verzekeringen

Verzekeringsmaatschappij opzettelijk erg traag?

Soms is het niet (100%) duidelijk hoe een claim beoordeeld moet worden en kan het inderdaad voor een onderzoek langer gaan duren. de opmerking op voorhand, dat de claim snel afgehandeld zou worden is daarom niet professioneel. heeft de verzekeraar contact met u gehad? kent u de verzekeringsgeschiedenis van de tegenpartij? is hij/zij betrouwbaar?

belang bij een vertraging? gaat het om meerdere honderdduizende euro's? daar zou ik me dan wèl iets bij kunnen voorstellen. maar dan niet m.b.t. de snelheid van de overmaking, maar met het beoordelen van de nog steeds open case.