Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
harryromijn - 18-07-2016 13:13:30
Garantie & Verzekeringen

Verzekeringsmaatschappij opzettelijk erg traag?

Nogal wat verzekeraars nemen iedere kans waar, om uitbetaling van claims te frustreren.
de amersfoortse legde zelfs de verklaring van zowel mijn behandelend medisch specialist als de door hen ingehuurde specialist aan de kant en ging uit van hun eigen arbeidskundige. dan dus maar advocaat inschakelen via de clausule: vrije advocaatkeuze van de rechtsbijstandverzekering.
bij vgz kon men zelfs de facturen ( ca € 3500)  in het thais + engels niet lezen, was de factuur, waarin zelfs tot een naald a € 1,25 gedeclareerd werd niet gespecificeerd genoeg, en een medisch specialist, die demo's van sydney tot chicago en duitsland gaf over niewe ontwikkelingen op zijn vakgebied niet kundig genoeg (ondoelmatige zorg). wel werd enkele maanden later met de gegevens van die arts in brasschaat een dubbele rugoperatie uitgevoerd.
tussen twee operaties in brasschaat thius geparkeerd, doch.. mocht niet zitten ! declaratie liggend vervoer ( 2 x € 183,60), ondanks geheel vlg de voorwaarden van vgz, werd afgekeurd, want.. specialist had maar roelstoelvervoer aan moeten vragen. dat je in een stoel zit, iets wat ik niet mocht, was duidelijk een intellectuele stap te hoog voor vgz.
na dik één jaar discussieren heeft mijn zoon, en advocaat, het maar opgelost: concept dagvaarding naar vgz met de opmerking: binnen 72 uur opgelost of u krijgt via de rechtbank het origineel. dat hielp.