Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 19-07-2016 12:47:56
Winkels & Webshops

Kwantum legt vinyl/zeil niet volgens de bestelling

Nee, dit kan zeker niet zomaar. kwantum houdt zich niet aan de afspraak. ook bijzonder vreemd dat er zomaar wordt besloten dat u die damplaag niet krijgt terwijl u ervoor heeft betaald en zo wordt ook nog eens uw garantie onderuit gehaald. snap ook niet dat kwantum het niet snapt wat hier speelt, want u heeft het hier ook prima uitgelegd. ik begrijp uw verhaal volledig.

gelukkig is kwantum aangesloten bij de geschillencommissie wonen. dat maakt het klachtenproces een stuk goedkoper voor u. nog eenmaal een schriftelijke klacht naar kwantum waarin u de zaak nogmaals uitlegt (misschien heeft u een (schikkings)voorstel in uw hoofd waar u tevreden over zou zijn?) en verzoek om een schriftelijk antwoord binnen bijv. 10 dagen.

wordt dit allemaal niets dan de geschilllencommissie inschakelen. klik https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/wonen/" target="_blank">hier. lees goed de brochure door!
heeft u een rechtsbijstandverzekering, dan kunt u de gc overslaan en die inschakelen.

overigens is ook nog een mogelijkheid om als kwantum in gebreke blijft, de hele overeenkomst te ontbinden. dan gaat het vinyl terug naar kwantum en u krijgt uw geld terug. de afspraken zijn zo slecht nagekomen, dat dat een ontbinding  rechtvaardigt als u niet goed wordt geholpen.

flink klagen via de sociale media wil ook nog wel eens helpen, denk aan facebook en twitter en klachtenkompas.nl en klacht.nl.

succes ermee!