Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 22-07-2016 12:38:04
Winkels & Webshops

Bol.com

U mag centralpoint vragen wat de beschadiging inhoudt, wat is kapot, en of ze kunnen aantonen dat dit door de verzending is gebeurd.
dan geldt nog de regel dat u binnen 14 dagen ongemotiveerd kunt retourneren. wat let u om te zeggen dat u het produkt in beschadigde
toestand heeft ontvangen en dat u het daarom heeft geretourneerd? het is aan centralpoint aan te tonen dat dit niet is gebeurd.

maar uiteindelijk:

u heeft het bij bol.com besteld. spreek dan bol.com ook aan. die zijn in staat meer druk te leveren op centralpoint.
ik heb zoiets ook meegemaakt bij bol.com en een tussenleverancier.  werd uiteindelijk door bol.com overgenomen.