Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vr1944
vr1944 - 22-07-2016 12:43:01
Winkels & Webshops

Bol.com

retourzendingen zijn voor risico van de koper. dit houdt in dat bol.com niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.


voorwaarden



je hebt 30 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen retourneren. heb je een artikel besteld via een https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/retourneren/subject/62649068/index.html#focus_faq9800003" target="_blank">externe verkoper, dan gelden andere retourvoorwaarden.
het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking. de seal van een cd, cd-rom, dvd, blu-ray, game of softwareartikel mag niet verbroken zijn. bij baby- en peuterkleding moet het label/kaartje nog aan de kleding zitten.
wij willen je vragen om, indien mogelijk, de factuur (of een kopie van die factuur) mee te sturen in de verpakking.