Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 26-07-2016 12:16:17
Winkels & Webshops

Kadoabonnement opgezegd

Als er op die site stond dat het een proefabonnement was, dan mag dat niet automatisch verlengd worden. dat dat niet van toepassing is bij een kortings abonnement is flauwekul. 

maar u zult geen schermprint van die site gemaakt hebben, en u hebt weliswaar nog een keer gemeld dat het niet verlengd moest worden, maar dat hebt u telefonisch gedaan.

ik weet niet precies welke site het is, kan er daarom ook niet naar kijken. 

persoonlijk zou ik niet betalen. ik zou nog een keer per mail aan dat bedrijf en aan het incassobureau melden dat u een proefabonnement hebt afgesloten, dat u voor de zekerheid ook nog gemeld hebt dat het niet verlengd moest worden en dat u dus ook niet gaat betalen. zet er verder bij dat u eventuele gerechtelijke stappen met vertrouwen tegemoet ziet. mails bewaren.

in het vervolg sprintscreen maken en per mail opzeggen plus om een bevestiging vragen.