Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 26-07-2016 17:07:52
Winkels & Webshops

Telefoniese verkoop kortingen bij webshops hoe af te melden?

Een dikke vette '+'.... van mij voor @datzoekikop!!

ik blijf mij verbazen hoe naïef sommigen kunnen zijn. onvoorstelbaar dat er nog steeds mensen zijn die alles maar door (blijven) geven aan iedere idioot die men aan de telefoon krijgt. de kracht van deze oplichters is (zoals reeds gesteld) de -financiële- hebberigheid van velen.

en nee, ik (en gelukkig zeer velen met mij) zullen hier never en nooit intrappen. doe nooit (!) zaken per telefoon met personen/bedrijven die u niet (goed) kent.
en zelfs met goed bekend staande bedrijven moet u niet direct telefonisch zaken mee doen. wie zegt dat u inderdaad de firma x aan de lijn heeft!?!
en al heeft u dat bedrijf aan de lijn, dan nog moet u oppassen, om de eenvoudige reden dat vele bedrijven callcentra inschakelen die op provisiebasis werken.
en of zij u echt alles zullen mededelen is dan nog maar af te wachten. als zij u te veel vertellen, dus alle 'ins en outs', zullen om die reden weer velen afhaken, waardoor zij weer te weinig 'verdienen'. dit is een bepaalde vorm van marketing die niet helemaal correct is. wel zullen zij de klant in spé mogelijk door verwijzen naar hun website om de zogenaamde kleine lettertjes door te nemen.

vandaar: nooit telefonisch zaken doen. en wie deze tip niet accepteert zal vaak op de (financiële) blaren moeten zitten.
sterkte verder met dat onbekende clubje.