Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Sa
Sandra 76 - 02-08-2016 11:07:47
Winkels & Webshops

Ik ben benaarderd door crown card heeft ieman hier ervaring mee,

Hier hetzelfde verhaal, een telefoontje, en eerst een brief van het incassoburo. ze hebben n u hun telefoontjes aangepast, als je binnen drie dagen de mail niet ontvangen hebt, moet je je afmelden via mycrowncard.com. maar op mijn bandje stond dat dus niet. en ik moet zeggen, vriendelijke klantenservice, en direct begrepen dat ik niet kan reageren als ik niets ontvangen heb. dus ze gaan (hopelijk) de incasso annuleren. ff afwachten, maar bel ze gerust op 085-732 5598, ik ben goed geholpen :)