Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va
varatro - 13-08-2016 01:00:19
Huishouden & Energie

Garantie op keukenmachine (mengkom heeft scheurtjes) alle onderdelen versturen?

bedankt voor de reacties!

heb alleen de rvs kom retour gestuurd aan delonghi benelux!
in eerste instantie kreeg ik een prijsofferte voor reparatie binnen de fabrieksgarantie!
aankoop liep via bol.com en partner (airmiles).

bezwaar gemaakt bij delonghi benelux op advies van parner bol!



reactie van delonghi benelux :
"er is inderdaad bij ons een foutje gebeurt, uw toestel is ondertussen onder garantie hersteld.
we sturen deze terug via onze transportdienst. " knip plak

inmiddels de kom retour op 11 augustus 2016!

zo zie je maar dat de complete keukenmachine niet opgestuurd hoeft te worden!

@ tijger: een keukenmachine is onmisbaar


denk aan verse groente uit eigen tuin!!! (bv spinazie hakken).


of deeg maken voor een taart, koekjes of pizzadeeg!