Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 18-08-2016 00:12:47
Garantie & Verzekeringen

Hoelang garantie bij kpn

Natuurlijk bestaat er wel wettelijke garantie, deze is in nederland echter niet beperkt tot een bepaalde tijd. er wordt gekeken naar het product en prijs om te bepalen hoe lang een product mee moet gaan. dat noemt men meestal het recht op een deugdelijk product, maar beter zou zijn een product dat beantwoord aan wat je er gezien de overeenkomst van zou mogen verwachten, het conformiteitsbeginsel.  een telefoon moet langer meegaan dan 14 maanden. dit staat helemaal los van de handelsgarantie die een verkoper geeft, in dit geval kpn. kpn moet u echter wel verder  helpen met dit probleem. dat je verzekerd moet zijn is echt flauwekul, u blijft gewoon uw rechten behouden, verzekerd of niet.

ik raad u aan met consuwijzer contact op te nemen, u krijgt dan advies over uw situatie
klik https://www.consuwijzer.nl/vraag-stellen-aan-consuwijzer" target="_blank">hier