Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 24-08-2016 18:37:52
Elektronica & TV

Is het bij online een puinhoop

Hallo ejansen , 

ik heb er geen ervaring mee , maar zie hier wat u kunt doen : 

wat kan ik doen als ik vind dat ik onterecht bent afgesloten?


1. neem contact op met de aanbieder


u kunt bellen met de klantenservice, een e-mail sturen of het contactformulier invullen op de website. probeer samen een oplossing te vinden. lukt dit niet? dan kunt u het volgende doen:


2.schrijf een officiële brief of e-mail


schrijf de aanbieder een brief of e-mail met daarin uw klacht. en vraag een oplossing vóór een bepaalde datum. de tijd die u de aanbieder geeft moet wel redelijk zijn. schrijf ook welke vervolgstappen u neemt als de aanbieder geen goede oplossing biedt. wilt u kunnen bewijzen dat de aanbieder uw bericht ontvangen heeft? stuur dan een aangetekende brief.

voor verdere informatie klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/afsluiten

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv 

juridisch loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact