Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 25-08-2016 18:50:45
Winkels & Webshops

Verkeerde levering fauteuils,

Woonsquare mag proberen de fout te herstellen dit moet vanuit de wet binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor u. dat lijkt hier niet te lukken, 14 weken is gewoonweg veel te lang. 4 weken zou naar mijn mening nog redelijk zijn. dus u kunt de overeenkomst ontbinden. hopelijk heeft u niets aanbetaald, anders wordt het allemaal weer een stuk lastiger.
ontbindt de overeenkomst aangetekend schriftelijk op grond van de onredelijke termijn die u is gegeven om te wachten op de juiste stoel en de overlast.die u ervan ondervindt. eventueel kunt u in de brief nog wel een termijn geven die wel redelijk is. noem van alles de datum. (koop, verkeerde levering, gewenste datum, beloofde datum). wordt de door u voorgestelde datum niet gehaald dan ontbindt u nu voor alsdan de overeenkomst, zo stelt u in uw brief. verzoek om een schriftelijk antwoord binnen 14 dagen.

wetsrtikel 7:21 lid 3

de verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen.