Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 28-08-2016 08:56:47
Garantie & Verzekeringen

Accu gazelle e-bike kapot

Hallo salty678 , 

wat zijn de garantievoorwaarden van gazelle : 




gazelle geeft maar liefst tien jaar garantie tegen materiaal- en constructiefouten op het frame en op niet-verende voorvorken. uiteraard bij normale behandeling, gebruik en onderhoud van de fiets. de garantie op verende voorvorken is vijf jaar. voor lakwerk op frame en voorvork geldt een periode van vijf jaar. voor de onderdelen op jouw fiets geldt een garantieperiode van twee jaar bij normaal gebruik en onderhoud.

bij alle e-bike modellen met een panasonic voorwielmotor en modellen met een impulse middenmotor kun je de garantie met twee jaar uitbreiden. een lekker zeker gevoel. klik https://www.gazelle.nl/acties/verlengde-garantie/" target="_parent" data-id="15433">hier voor meer informatie.

voor de exacte garantievoorwaarden verwijzen wij je graag naar de gebruikershandleiding die je bij aankoop ontvangt. deze handleiding kan je ook vinden op de pagina https://www.gazelle.nl/service-en-garantie/handleidingen/" target="_parent" data-id="16015">handleidingen. voor garantiebeoordelingen kun je altijd terecht bij de gazelle-dealer.





wat te doen bij een mankement binnen of buiten de garantieperiode :




in beide gevallen kun je het beste teruggaan naar je https://www.gazelle.nl/fietsenwinkel/" target="_parent">gazelle-dealer. hij is de specialist op fietsgebied waar je met al je vragen terecht kunt. in de meeste gevallen kan hij direct een oplossing aandragen. wanneer dit niet lukt, zal hij contact opnemen met de afdeling service en garantie van gazelle om tot een oplossing te komen .





bron : gazelle.nl