Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 29-08-2016 09:42:58
Winkels & Webshops

Ik heb een probleem met een koopjes deal kan en mag ik dit bij jullie de klacht

Zal het lijstje met uitzonderingen (die dus niet geretourneerd kunnen worden) maar even neer zetten voor je. (lijst is ook te vinden via eerder gegeven link)
ik vermoed dat je een artikel probeert te retourneren wat niet geretourneerd mag worden, vandaar dat ze het weer terug sturen naar je.

er zijn een aantal artikelen die niet geretourneerd mogen worden. 
bij elke productpagina wordt expliciet vermeld of het retourrecht van het desbetreffende artikel vervalt. 
u begrijpt vast dat de onderstaande artikelen niet retour gestuurd mogen worden: 

> verbruiksartikelen zoals lampen, batterijen en vloeistoffen.
> verzilverde vouchers of tegoedbonnen
> artikelen die langer dan 14 dagen ontvangen zijn.
> artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn. 
> artikelen waarvan de verpakking ontbreekt.
> planten

artikelen die om hygiënische redenen niet geruild of geretourneerd kunnen worden zoals:
> oordopjes
> headsets
> ondergoed
> badmode
> verzorgingsproducten 
> sokken of teenondersteuners. 
> scheermesjes 
> corrigerende onder-shirt of ondergoed 
> bh’s 
> bikini’s

wordt één of meerdere van de bovenstaande artikelen alsnog geretourneerd naar ons?
dan nemen wij uw retour niet in behandeling. 
u bent tevens ook aansprakelijk voor de verzendkosten, wanneer wij dit artikel weer naar u opsturen.