Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
halex - 29-08-2016 16:40:55
Geldzaken & Recht

Kpn brengt onbestelde abonnemnet in rekening

het storneren van een incasso van een telecomprovider is zo ongeveer het domste wat u kunt doen. u bent nu nog niet onder de indruk, maar als het incassotraject straks start en uw tv op zwart gaat, praat u wel anders.
u hebt een verschil van mening met kpn. kpn zegt dat u het pakket aangevraagd hebt. u stelt dat dat niet zo is. de vraag is nu: wilt u dit snel oplossen, of vindt u uw principes belangrijker.
voor een snelle oplossing kiest u toch voor actief annuleren. en vervolgens wacht u geduldig tot kpn heeft uitgezocht of er sprake is van een fout of dat u (per ongeluk) toch zelf dit pakket aangezet hebt. dat kan best even duren, maar als u gelijk hebt, krijgt u uw geld ook gewoon terug.
blijt u principiƫel, onthoud dan dat principes altijd geld kosten.