Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 30-08-2016 15:42:07
Elektronica & TV

Retour van smartwatch

Deze wetgeving dateert al van juni 2014 en nu kom je er pas achter hoe deze in elkaar steekt? we hebben dit toch al vaker hier behandeld? voor bezwaren zul je naar brussel moeten, daar is de wet overeenkomst op afstand in elkaar geknutseld. overigens met de bedoeling om consumenten zoveel vertrouwen en veiligheid te geven dat ze niet alleen in eigen land, maar ook verder in europa gaan shoppen.

of je dit een rechtvaardige wet vindt daar valt over te discussieren, dat er steeds meer online wordt gekocht omdat de rechten die je erbij krijgt zoveel gunstiger zijn dan in een stenen winkel, dat staat volgens mij buiten kijf. ik ben zelf ook een van die personen.

ik denk niet dat veel mensen kleding kopen, terugsturen en dan stomerijkosten willen betalen. wordt toch een duur grapje zo, want de kleding heb je dan ook niet meer. er zijn helaas wel mensen die het dragen, dan terugsturen zonder iets te zeggen en hopen dat ze ermee wegkomen. dat is overigens van alle tijden als er een mogelijkheid is van retourneren, ook van voor de online shopping.