Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Lu
Lucieke - 31-08-2016 16:26:46
Elektronica & TV

Retour van smartwatch

U heeft het recht om dit uurwerk terug te sturen, ongeacht of u het enkele dagen gedragen hebt of niet. er mogen 'normale' gebruikssporen aanwezig zijn, dit mag geen reden zijn om de terugname te weigeren. het hoeft zelfs niet in de originele verpakking te zitten.
even kort uw rechten als consument bij verkoop op afstand: (deze rechten gelden niet bij hygiëne-producten maar dat is dit uurwerk niet)
ref. : 20110622ipr22326 van de europese consumentenrechten d.d. 23-06-2011




14 dagen bedenktijd voor aankopen buiten verkoopruimten (online, via de telefoon of e-mail of aan de deur) vanaf het moment van ontvangst






als de verkoper de koper niet informeert over het recht op bedenktijd, heeft de koper tot 1 jaar de mogelijkheid om het product terug te sturen






het geld dat betaald werd voor teruggestuurde producten moet binnen 14 dagen na het terugsturen zijn terugbetaald






het goed moet binnen de 30 dagen geleverd worden, anders mag de koper de bestelling annuleren






de verkoper is tijdens de levering aansprakelijk voor schade of verlies






geen verborgen kosten en een verbod op vooraf aangevinkte vakjes voor diensten waardoor de prijs van bijvoorbeeld een vliegtuigticket ineens verhoogt