Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 02-09-2016 21:45:04
Huishouden & Energie

Behandeling medion

De vraag is erg summier. de 48 uurtermijn eveneens. u kunt het apparaat immers een week voor iemands verjaardag hebben gekocht en derhalve niet uitgepakt. u kunt zich beroepen op de normale garantievoorwaarden echter ik neem aan dat het gaat om een deuk oid.

dat is vaker ook te zien aan de buitenzijde daar de meeste apparaten zorgvuldig worden verpakt. vreemd genoeg geldt dat bijvoorbeeld niet voor tablets ed. waarvan het goedkoper is deze in bulk vanuit china te laten komen en hier opnieuw te laten verpakken. nike doet iets dergelijks ook. maar dan met schoeisel.

de winkel alwaar u iets koopt wil wel eens een uitzondering maken. maar mogelijk betreft het een internetaankoop.

behalve pc's kende ik dit fabrikaat nog niet als leverancier van huishoudelijke apparatuur. wel waren er problemen bekend met de aldi die ondanks de drie jaar garantie waarmee geadverteerd werd aflevring in de winkel van aankoop niet mogelijk bleek. zij zouden hun leven beteren. (bron consumentengids)