Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dijawi - 13-09-2016 09:24:59
Winkels & Webshops

In aug. bij neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,

Omdat ik reclamemail kreeg van de toeleverancier van het merk shirt dat ik bestelde heb ik daar naar toe gemaild. ik had een afstuur bericht gekregen van neckermann en van de toeleverancier via dhl.
afd. klantenservice van neckermann is maar 1 persoon. je betaald je scheel, je krijgt almar op alle keuzes, of je wordt in de wacht gezet. bel je terug op een andere keuze dan wordt de verbinding na het automatisch bandje verbroken.
kassa weer een euro per gesprek rijker.