Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 19-09-2016 12:58:31
Huishouden & Energie

Wat kan ik doen met de schade bij plaatsing slimme meter. verwarmingsketel stuk

Hallo marjolijn pijper , 

we beoordelen uw schadeclaim

we beoordelen op basis van de algemene voorwaarden die van toepassing zijn.
 



in de algemene voorwaarden voor consumenten en mkb is bepaald dat:
 

als liander aansprakelijk is, we schade aan apparatuur tot maximaal € 3.500 vergoeden. voor schade aan personen geldt een hogere grens. 
de minimumschade die we vergoeden is € 40,-.
indirecte schade is van aansprakelijkheid uitgesloten. daaronder vallen winst- en omzetderving .

bron : liander.nl 



vragen over schadevergoeding

hebt u schade geleden b.v. stroomstoring ? consuwijzer kan u geen advies geven over uw recht op schadevergoeding. u kunt met vragen en voor individuele juridische bijstand terecht bij juridisch loket. hebt u een rechtsbijstandverzekering? dan kunt u contact opnemen met uw verzekeraar.

neem contact op met het juridisch loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact