Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 22-09-2016 10:23:03
Garantie & Verzekeringen

Verzekering automatisch omgezet met hoofdzakelijk nadelen

Zo'n soort brief kreeg ook ik. weliswaar had ik bij het nationaal spaarfonds een autoverzekering, werd ook bij ohra ondergebracht onder minder gunstige omstandigheden. heb opgezegd en een andere verzekeraar gevonden. ik snap werkelijk niet dat een doorlopende reisverzekering een geldigheidsduur van maar 45 dagen kan hebben. waar blijft het woord "doorlopend" dan? zou dus inderdaad maar gaan shoppen. heb zelf de europeesche waar ik wel tevreden mee ben (en anderen waarschijnlijk niet). dat is natuurlijk logisch, ervaringen verschillen. succes.