Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 22-09-2016 10:34:49
Garantie & Verzekeringen

Verzekering automatisch omgezet met hoofdzakelijk nadelen

Ik vind dit vreemd, vooral die minimale duur van 12 maanden waarbij de consument maar zo alert moet zijn, om dat allemaal tijdig op te zeggen. een automatische overgang, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar naar een heel nieuw contract met een minimale duur van een jaar niet. het lijkt mij dat u daar expliciet toestemming voor moet geven. en ook de verhoging van de premie zou vermeld moeten worden in de brief.

dien hier een klacht over in bij de acm, dit kan via consuwijzer
klik https://www.consuwijzer.nl/klacht-indienen-bij-consuwijzer" target="_blank">hier