Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
dijawi - 23-09-2016 21:09:47
Winkels & Webshops

In aug. bij neckermann kleding besteld, tot 2 bericht dat het is afgeleverd,

Klacht bij thuiswinkel gedeponeerd en deze is doorgestuurd, almar heeft hierop gereageerd, dat hij de mail ontvangen heeft en door gestuurd naar het management.

omdat neckermann.com niet aangesloten is bij thuiswinkel heb ik gisteren ook bij consuwijzer dit probleem voorgelegd maar nog niks op gehoord.

mijn account is verdwenen bij neckermann. en afd. klantenservice zegt niks te kunnen doen omdat ze het bij de financiele administratie hebben neergelegd.
onbegrijpelijk dat het lijkt of alleen ik. hiervan last heb.

maar we wachten rustig af. en gaan nog meer wegen zoeken om mijn geld terug te krijgen.
de consumentenbond doet alleen iets als je lid bent.
dus wellicht eens kijken bij radar o.i.d.