Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
Ben22 - 24-09-2016 20:49:57
Winkels & Webshops

Postnl

Bij twee van mijn laatste drie pakket zendingen heeft post.nl er een zootje van gemaakt, ik ga een en ander niet in detail vermelden maar ik heb volledig begrip voor de woede en frustratie die blijkt uit de post. de prestaties van post.nl hollen dusdanig achteruit dat ik probeer dit bedrijf als pakketbezorger zoveel mogelijk te vermijden en dus mijn spulletjes bestel bij webwinkels die een alternatief bieden en wel beseffen dat zij door ons betaald worden, wel een werkende klantenservice hebben en een vriendelijker telefoon tarief. het is altijd de schuld van iemand anders bij post.nl.

met een hoop geluk heb je een kans dat het pakket alsnog aankomt en vergeet die track en trace maar helemaal, vooral rond het weekend.