Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gerry1969
Gerry1969 - 28-09-2016 10:06:44
Elektronica & TV

Telefoon afgesloten ivm fraude-onderzoek

belachelijk dat ze zoveel tijd nodig hebben, een week lijkt mij toch echt maximaal.


2 abonnementen is nu niet echt spectaculair als het om fraude gaat, als het er 5 in een week worden is het een ander verhaal.


een helpdesk zou eigenlijk een andere naam moeten krijgen, maar afpoeierdesk klinkt niet zo lekker, ze helpen je zelden. als er nu één medewerker is die dit oppakt en even naar de financiele afdeling mailt is het zo opgelost.


maar ja dat staat natuurlijk niet in het script op je beeldscherm, afwijken daarvan is een no-go.
tip van voorganger is d ebeste oplossing, brief eruit en oplossing eisen!
diewilk