Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

latevogel
latevogel - 28-09-2016 14:07:36
Elektronica & TV

Telefoon afgesloten ivm fraude-onderzoek

Bij tele2 (met kleine letters) wordt u aan het lijntje gehouden. ik heb het gehad met deze provider. op 30 augustus betaald, mijn bank heeft fout gemaakt met een cijfertje in factuurnummer en zie, afgesloten. nu na 3 telefoongesprekken, 5 mails en 4 livechat (houdt niets in want zij kunnen niets regelen, niet eens vragen of kl.service met jou contact op wil nemen) ben ik even ver als 1 september. op 8 september betalingsbewijzen gestuurd en men reageerd op 19 september (wel ja, 11 dagen later) dat men geen copie kon vinden ingesloten.   ???? kan men niet lezen? ik heb een zwaar hoofd in uw probleem en weet geen oplossing want iemand die doet alsof je niet bestaat, kan je niets mee.