Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
annekeklos - 29-09-2016 22:35:18
Geldzaken & Recht

Ben ik verplicht om slim fruit te betalen

Heb hetzelfde meegemaakt heb proefpakket gekregen en dezelfde week gebeld en aangegeven niets meer te willen ontvangen was geen probleem en mij afgemeld . toen berichtje gekregen week later dat er een bestelling klaar stond ik weer direct teruggemailt maar ze reageren echt niet. toen 18 juli pas bedrag afgeschreven ik het dag later teruggestort en weer mailtjes gestuurd dat ik het teruggeboekt had weer geen reactie en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar soms 8 wachtende voor me pffff....nu brief van incasso binnengekregen die ook gelijk gebeld echt half uur aan lijn gehangen en nog steeds in de wacht ik opgehangen en nu al 2 keer emails Ā gestuurd maar dat nederlandse incassocentrale reageert ook niet.......maar overigens nooit het pakket ontvangen van die 68 euro, dus blijkt dat ik wel degelijke opgezegd want van de maand augustus en september heb ik ook niets meer ontvangen ....