Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Mat Matheij - 30-09-2016 02:13:16
Garantie & Verzekeringen

Waar kan ik terecht voor garantie op mijn iphone 6, die ik met een abonnement van tele-2 heb afgesloten bij de dixons?

Op een apple telefoon zit  zo zegt hun eigen organisatie een garantietermijn van een jaar. konform europese richtlijnen is dat weliswaar 2 jaar maar ligt dat wel bij de leverancier. in dit geval dixons. apple kan uw toestel repareren maar zegt dan gebruik te kunnen maken van enige ´coulance´ regeling. of dat gebeurt ligt eigenlijk bij apple of door henzelf gecertificeerde resellers-servicecentra. zij verwijzen ook naar consuwijzer alsook de europese wetgeving.
u dient een eventueel serviceverzoek vooraf te melden aan apple tel.nr.0800 0201581.
ook kunt u terecht op  locate.apple.com.