Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

yv
yvonne van den engel - 04-10-2016 18:44:10
Geldzaken & Recht

Ben ik verplicht om slim fruit te betalen

Ik ben ook zo stom geweest om een proefpakket aan te vragen. dezelfde dag had ik alweer spijt en heb een mail gestuurd dat ik er vanaf zie. ik denk toch dat het wettelijk is dat je een week bedenktijd heb. toch werd er 7,50 van mijn rekening afgeschreven en een pakketje gestuurd. dit heb ik meteen teruggestuurd, ongeopend.
dacht dat dit in orde was, tot er een maand later 68,00 werd afgeschreven terwijl ik helemaal niets heb ontvangen, ook geen rekening. beide rekeningen heb ik terug laten storten. gisteren een rekening van een incasso bureau gekregen, voor iets wat ik nooit heb ontvangen. heb meteen gereageerd en deze ook door gestuurd naar radar en de fraude-helpdesk, omdat ik dit een frauduleuze handeling noem. deze ook doorgestuurd naar slimfruit. 
verbaasd omdat ik zojuist een rekening krijg van slimfruit. de eerste rekening!!
heb ze nogmaals laten weten dat ik niet betaal voor iets dat niet geleverd is.