Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ri
Rianvandenelsen - 18-10-2016 21:14:20
Winkels & Webshops

Smarthoverboarder.nl

Beste pien,

wij hebben geen beste ervaring met smarthoverboarder. het is een mallafide bedrijf . wij hadden voor onze zoon een hoverboard besteld maar toen ik een mail stuurde voor vragen kreeg ik een computergestuurd bericht terug. ik vertrouwde het niet helemaal en wilde direct mijn bestelling stop zetten. toen ik mijn creditmaatschappij belde , vertelde dat het een betaling vanuit china was. we hebben zelfs ups de koeriersdienst ingeschakeld om te zien of het al verstuurd was, zij konden ons bevestigen dat het pakket nog niet vanuit china verzonden was dus we hadden het normaliter kunnen stopzetten. de man van het betreffende bedrijf zij dat de zending al weg was. ook beloven ze garantie en gratis retour. niets is waar, ze hebben de tekst van hun site letterlijk van een ander nederlands hoverboardbedrijf gecopieerd. we hebben 14 augustus het besteld en tot nu toe nog geen hoverboard en ook nog geen geld terug. hebben later nog een vage mail gehad waarin hij mailde dat we het geld terug krijgen maar dat het verzenden wel 50 euro kost. 
dus : ik zou absoluut niet met dit bedrijf in zee gaan !!!!!