Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 18-10-2016 22:09:20
Winkels & Webshops

Welkomstmail van oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwd

Hallo j braun ,

wat een belachelijke voorwaarden van oddie.nl  :



oddie garandeert niet dat (alle onderdelen van) de website en de dienst te allen tijden en zonder onderbrekingen of storingen toegankelijk zijn. oddie is op geen enkele wijze aansprakelijk of schadeplichtig jegens het lid voor enige schade die voortvloeit uit of het gevolg is van het (tijdelijk) onbeschikbaar zijn of (tussentijds) uitvallen van de website en/of de dienst.
het lid is zelf verantwoordelijk voor de aanschaf en/of goede werking van de infrastructuur en deugdelijke telecomfaciliteiten (waaronder internetverbinding) die nodig zijn om gebruik te kunnen maken van de dienst.


zoals @tijger1 aangeeft stuur oddie.nl een brief /of mail dat u met hun geen overeenkomst hebt afgesloten zie hier de voorbeeldbrief , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst" target="_blank">https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst