Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan vroomans - 18-10-2016 22:36:36
Winkels & Webshops

Smarthoverboarder.nl

Beste pien,

in aanvulling op bericht van rian vd elsen

smarthoverboarder.nl is geen nl website. levering geschiedt vanuit china. kijk ook eens naar about us van smarthoverboarder.nl en van superhoverboard.nl

about us smarthoverboarder.nl
http://www.smarthoverboarder.nl/about_us.html?zenid=q6odmv3khqbg8gs73u5tppk671

about us www.superhoverboard.nl
https://www.superhoverboard.nl/index.php/over-ons/

smarthoverboarder heeft de tekst van superhoverboard.nl (een legale nederlandse webshop)  gestolen van hun website. wij hebben toen wij dat zagen gelijk de order bij smarthoverboarder.nl gecanceld. willen niet met zo'n partij te maken hebben. heb zelfs de country manager van ups ingeschakeld die ook snel hefet gereageerd en via hun hebben we de order kunnen annuleren.

bij about us staat dat de koffie klaar staat, maar smarthoverboarder.nl heeft geen vestiging in nederland. je moet je afvragen hoe de service zal zijn als je hoverboard kapot is.

wij zijn nu al maanden bezig om het geld terug te krijgen, maar het is nog steeds niet terug geboekt. ook stelt smarthoverboarder.nl 50 euro in te houden op het aankoopbedrag voor de retour zending. terwijl op de website staat gratis levering en gratis retour.

via track en trace denk je de zending te kunnen volgen, maar de zending is pas te volgens als de hoverboard in nl is en dan via ups verstuurd wordt. maar de zending moet eerst uit china verstuurd worden. geen voorraad in nederland.

kortom, een boel ellende, ver van  smarthoverboarder.nl wegblijvenen als je niet binnen 14 dagen je hoverboard heb, gewoon je creditmij verzoeken het geld terug te boeken. geef aan dat smarthoverboarder.nl via haar website misleidend is en suggereert een nl webshop te zijn en dat je de order gecanceld hebt...

smarhoverboarder.nl zal zeggen dat de order niet gecanceld kan worden omdat de zending onderweg is. maar dat is de zending die vanuit china verstuurd wordt, terwijl jij de levering vanuit nederland krijgt...

je kunt altijd de hoverboard weigeren, de order op deze manier cancelen. je hebt nog wel de discussie over verzendkosten, wat wettelijk niet mag en zal tijd kosten voordat je je geld terug hebt.

succes..

jan vroomans