Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janitamulder - 19-10-2016 12:26:20
Winkels & Webshops

Welkomstmail van oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwd

Hallo,

hier hetzelfde verhaal ongeveer. ook ik ben tegen beter weten in toch ingegaan op het gesprek (in de eerste instantie mogen ze mij niet eens bellen i.v.m. belmenietregister). 
ik had me na het telefoongesprek voorgenomen gewoon direct online het account weer te verwijderen, maar dit kan online blijkbaar niet. daarna ben ik het vergeten en is het opzeggen er dus bij in geschoten. ook ik krijg nu een rekening van €99,- waarvan verwacht wordt dat ik die even binnen twee weken betaal. ik heb direct gemaild dat ik het hier niet mee eens ben, en ik dit account op wil zeggen. dit is blijkbaar niet mogelijk. op mijn verantwoording 'opdat ik geen schriftelijke overeenkomst ben aangegaan' krijg ik als reactie dat ik telefonisch akkoord ben gegaan en dat dit ook geldt, en dat ik twee weken de tijd heb gehad om op te zeggen.
ik heb nog nooit gebruik gemaak van de zogenaamde diensten van oddie, en ben dit ook niet van plan.
ook is er vervolgens tijdens de zogenaamde 'actieperiode' geen notificatiemail gestuurd met daarin een aankondiging van het eindigen van bijv. deze actieperiode.
nu is ook mijn vraag in hoeverre wij in ons recht staan dit te mogen weigeren.

met vriendelijke groet,