Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster1
zoekster1 - 19-10-2016 12:55:26
Winkels & Webshops

Welkomstmail van oddie niet ontvangen, nu een jaarabonnement door de keel geduwd

Bij een dienst (wat dit is) die via de telefoon is afgesloten geldt een schriftelijkheidsvereiste, dat houdt in dat u nadat u de overeenkomst mondeling heeft toegezegd u tevens dit schriftelijk moet bevestigen.
de mondelinge overeenkomst aan de telefoon, opgenomen of niet, is dus niet genoeg.

aangezien u niet schriftelijk via een brief of mail heeft bevestigd dat u de overeenkomst aan gaat is er helemaal geen overeenkomst.

in feite hoeft u dus helemaal niets te doen. ik zou het zelf eng vinden om met ze in contact te treden via mail of brief, want je weet nooit of ze ermee gaan knoeien.

u kunt het beste een getypte brief  sturen waarin u uitlegt dat oddie niet aan het schriftelijkheidsvereiste voldoet en dat u daarom geen overeenkomst bent aangegaan. u zet geen handtekening onderaan de brief. niet aangetekend. zonde van uw geld.