Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 19-10-2016 13:17:27
Geldzaken & Recht

Verzendkosten reparatie ondeugdelijk product

Van een ondeugdelijk produkt is geen enkele sprake. hoe kom je daar bij? je was er zelfs heel tevreden over! wees blij dat je na 5 maanden nog mag omruilen, dat hoeft de webshop helemaal niet te doen.

de verzendkosten zijn voor jou. (ik vind dit helemaal geen lastige, maar een hele duidelijke.)

en ben het eens met @neodutchio dat je topictitel helemaal niet correct is. je wilt een produkt na 5 maanden nog ruilen. er wordt niks gerepareerd! i.p.v. de geste van de webshop te waarderen, ga je nog zeuren over de verzendkosten. deze webshop verdient een pluim.